Office Line

Ο Πελάτης

Η Officeline ιδρύθηκε το 1997 στην Ελλάδα και υπήρξε ένας από τους πρωτοπόρους στον τομέα της ενσωμάτωσης IT και παροχής υπηρεσιών. Αποτελεί μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες IT στον τομέα του Cloud Computing, παρέχοντας ολοκληρωμένες επιχειρηματικές λύσεις που προσφέρουν πληθώρα δυνατοτήτων, επιτρέποντας στις επιχειρήσεις να ανταποκρίνονται στις σύγχρονες προκλήσεις. Η έδρα της βρίσκεται στον Άγιο Δημήτριο, Ελλάδα, και απασχολεί πάνω από τριάντα επαγγελματίες με εξειδίκευση και εμπειρία στις Cloud λύσεις της Microsoft.

Περίληψη Εργασίας

Μέχρι πρόσφατα, η Officeline βασιζόταν σε ένα παρωχημένο ψηφιακό PBX, το οποίο χρησιμοποιούσε χαμηλού κόστους τερματικά με περιορισμένες δυνατότητες. Ως αποτέλεσμα, η αποδοτικότητα, η αποτελεσματικότητα και η ποιότητα των τηλεπικοινωνιών ήταν χαμηλές, αδυνατώντας να υποστηρίξουν την ταχύτατη ανάπτυξη της εταιρείας. Αντιμετωπίζοντας αυτήν την πρόκληση, η Officeline αποφάσισε να επενδύσει στην πλατφόρμα IP επικοινωνίας iPECS UCP, αξιοποιώντας τις καινοτόμες δυνατότητές της. Επιπλέον, η εταιρεία ενσωμάτωσε το Microsoft Skype for Business στο σύστημα iPECS, προσφέροντας στους εργαζομένους πλήρη συμβατότητα εφαρμογών και υποστήριξη. Με τη χρήση του iPECS Report Plus, η Officeline έχει πλέον τη δυνατότητα να παράγει αναφορές και στατιστικά δεδομένα πολύτιμα για τη δραστηριότητά της στον τομέα του IT support και της εξυπηρέτησης πελατών.

Η Πρόκληση

Η παρωχημένη τηλεπικοινωνιακή υποδομή της εταιρείας επιβράδυνε την ταχεία ανάπτυξή της. Τα τελευταία δύο χρόνια, το εργατικό δυναμικό της Officeline έχει υπερδιπλασιαστεί, δημιουργώντας μια πρόκληση που το παλιό σύστημα δεν μπορούσε να διαχειριστεί. Επιπλέον, ως ένας από τους πιο πολύτιμους συνεργάτες της Microsoft παγκοσμίως, η Officeline έπρεπε να διασφαλίσει τη συμβατότητα των τεχνολογιών της Microsoft με το νέο της τηλεπικοινωνιακό σύστημα. Τέλος, η εταιρεία χρειαζόταν ένα εργαλείο συλλογής δεδομένων σχετικά με την εξυπηρέτηση πελατών, ώστε να μπορεί να αναλύει την επικοινωνία και την ικανοποίηση των πελατών. Βασικές απαιτήσεις του νέου συστήματος: ✔ Ευελιξία και προσαρμοστικότητα ✔ Μακροπρόθεσμη επένδυση με προστιθέμενη αξία και προστασία κεφαλαίου ✔ Σύνδεση με το Skype for Business ✔ Αναφορές και στατιστικά κλήσεων

Η Λύση

Η Officeline, ανταποκρινόμενη στην ταχεία ανάπτυξή της, εγκατέστησε το iPECS UCP100, αξιοποιώντας τη ευέλικτη δομή και τα πλούσια χαρακτηριστικά επικοινωνίας που προσφέρει. Για την καθημερινή επικοινωνία των εργαζομένων, εγκαταστάθηκαν επιτραπέζια τηλέφωνα LIP-9000 series, παρέχοντας υψηλή ποιότητα ήχου και προηγμένες λειτουργίες. Η ενσωμάτωση με το Microsoft Skype for Business επιτεύχθηκε μέσω του iPECS RCCV, διασφαλίζοντας απρόσκοπτη συνδεσιμότητα τόσο με την πλατφόρμα της Microsoft όσο και με τα τερματικά LIP-9000. Τέλος, το iPECS Report Plus εγκαταστάθηκε για τη δημιουργία αναφορών και στατιστικών κλήσεων, προσφέροντας στην εταιρεία πολύτιμα δεδομένα για τη διαχείριση της επικοινωνίας και της εξυπηρέτησης πελατών.

Βασικά Φαινόμενα

✔ Ομαλή υποστήριξη της ταχείας ανάπτυξης της εταιρείας μέσω της πλατφόρμας iPECS UCP ✔ Αυξημένη παραγωγικότητα, αξιοπιστία και ευελιξία με τη χρήση των τερματικών LIP-9000 series ✔ Απρόσκοπτη ενοποίηση των τεχνολογιών της Microsoft με την πλατφόρμα iPECS, μέσω του Skype for Business RCC gateway στα τμήματα Εξυπηρέτησης Πελατών και Πωλήσεων ✔ Βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών και αύξηση της παραγωγικότητας των εργαζομένων μέσω στατιστικών και αναφορών από το iPECS Report Plus

ΠΡΟΪΟΝΤΑ

Σύστημα:

IPECS UCP100

Τερματικό:

LIP-9000 Series

DECT:

iPECS RCCV iPECS Report plus