Κέντρο Επικοινωνίας (Cοntact Center)

Το σημερινό
call center είναι υπό εξέλιξη, τόσο στην εξυπηρέτηση των πελατών όσο και στην αρχιτεκτονική λύση.
Η λύση πρέπει να είναι ιδιαίτερα επεκτάσιμη, πλήρως εξοπλισμένη και επιτρέποντας αλληλεπιδράσεις των πελατών μέσω πολλαπλών εφαρμογών σε μια ενιαία πλατφόρμα.
Για την αντιμετώπιση αυτών των αλλαγών, το Κέντρο Επικοινωνίας (
Cοntact Center) θα πρέπει να υιοθετεί νέους τρόπους επικοινωνίας, συμπεριλαμβανομένων των κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης, e-mail και chat καθώς και την παραδοσιακή IP Τηλεφωνία και IVR περιβάλλον, το οποίο ενισχύουν την εμπειρία των πελατών.

 

Mobility  

Δεν έχει σημασία πόσο μεγάλη είναι η εταιρεία, οι επιχειρηματικές επικοινωνίες μετατρέπονται όλο και περισσότερο σε ποικιλόμορφες και κινητές.
Οι λύσεις
Mobility της Ericsson-LG Enterprise συναντούν τις ανάγκες των εταιρειών στην κινητή ανταποκρίνονται και συνεργάζονται με οικονομικά αποδοτικούς και ασφαλείς τρόπους. 

 

Ενοποιημένες Επικοινωνίες (Unified Communication) 

 

Επί του παρόντος, οι άνθρωποι και οι συσκευές είναι όλο και περισσότερο συνδεδεμένοι σε ένα παγκόσμιο δίκτυο.
Προσωπικές συσκευές, όπως το κινητό τηλέφωνο και η φωτογραφική μηχανή έχουν γίνει πλέον δικτυακό κομμάτι του επαγγελματικού εξοπλισμού της επιχείρησης.
Επίσης, τα μέσα μαζικής ενημέρωσης που συνδέονται με το δίκτυο των επιχειρήσεων πολλαπλασιάζονται.
 

 

Φιλοξενία (Hospitality) 

 

Η Ericsson-LG Enterprise προσφέρει IP λύσεις βασισμένες στη φιλοξενία, απευθυνόμενες  στις ανάγκες της επικοινωνίας των ξενοδοχείων, μοτέλ,
γηροκομείων, τα θέρετρων και παρεμφερή επιχειρήσεων της βιομηχανίας της φιλοξενίας.
Οι εν λόγω επιχειρήσεις μπορούν να επιτύχουν τη βελτίωση της
 εμπειρίας των επισκεπτών, την αύξηση της παραγωγικότητας του προσωπικού, μείωση του κόστους και να οδηγηθούν σε νέες πηγές εσόδων μέσω της Ericsson-LG Enterprise, ενσωματώνοντας στις ξενοδοχειακές  λύσεις την τηλεφωνική πλατφόρμα ελέγχου iPECS, PC-based Attendant, διάφορα τηλέφωνα IP,
Unified Communications και την κινητή επικοινωνία.

 

 

Το iPECS αποτελεί το brand της Ericsson-LG Enterprise για τις λύσεις εταιρικών επικοινωνιών.  

Από μικρές έως μεγάλες επιχειρήσεις, οι λύσεις iPECS προσφέρουν μια πλήρη προϊοντική γκάμα εννοποιημένων επικοινωνιών, φέρνοντας μαζί τη φωνή, το βίντεο,
το messaging, τις εφαρμογές mobile και desktop.
Βασισμένες σε σύγχρονες τεχνολογίες, οι λύσεις iPECS ενισχύουν την ισχυρή τους θέση στην αγορά,
δημιουργώντας σημεία αναφοράς ως βέλτιστες πρακτικές εφαρμογών των Unified Communications στο σύγχρονο εταιρικό περιβάλλον. 
Η Blue Technologies αποτελεί τον επίσημο αντιπρόσωπο της Ericsson-LG Enterprise και των προϊόντων iPECS στην ελληνική αγορά,
συμβάλλοντας στην καθιέρωση του iPECS, ως τον κορυφαίο brand παγκοσμίως για τις λύσεις εννοποιημένων επικοινωνιών για επιχειρήσεις.