Βελτιστοποιήστε την επικοινωνία της επιχείρησης σας με την ενοποιημένη λύση , iPECS UCS
Το iPECS UCS είναι μια δυναμική εφαρμογή συνεργασίας πολυμέσων και βελτίωσης της παραγωγικότητας αποκλειστικά σχεδιασμένη για μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Οι χρήστες μπορούν να βιώσουν δυναμικές λύσεις UC χωρίς να ανησυχούν για τις δαπάνες χάρη σε μια ενιαία αρχιτεκτονική εξυπηρετητών.
Συνοπτικά
Το iPECS UCS είναι μια εφαρμογή ενοποιημένων επικοινωνιών που επιτρέπει στους χρήστες να αυξάνουν την παραγωγικότητά τους από οπουδήποτε με οποιαδήποτε συσκευή. Η κατανομή στο εργασιακό περιβάλλον δημιούργησε σημαντικές προκλήσεις για τους εργαζόμενους και καθιστούσε δυσκολότερη την απομακρυσμένη σύνδεση τους. Οι αποτελεσματικές και αποδοτικές επικοινωνίες είναι ζωτικής σημασίας για όλες τις επιχειρήσεις, προσφέρουν καλύτερη εξυπηρέτηση στους πελάτες, ανταγωνιστική παραμονή στην αγορά και επέκταση της παρουσία τους. Το iPECS UCS απλοποιεί την επικοινωνία και βελτιώνει την παραγωγικότητα με ενοποιημένη παρουσία, ανταλλαγή άμεσων μηνυμάτων, φωνή, βίντεο, συνδιάσκεψη ήχου / βίντεο, δυνατότητες κοινής χρήσης κ.λπ. Όλα τα εργαλεία συνεργασίας παρέχονται για τη διασφάλιση της ασφαλούς παράδοσης μηνυμάτων σε διάφορες συσκευές, όπως υπολογιστές γραφείου, tablet και έξυπνα τηλέφωνα. Το ευέλικτο μοντέλο ανάπτυξης επιτρέπει στους χρήστες να επικοινωνούν και να συνεργάζονται αποτελεσματικά όσο παραμένουν συνδεδεμένοι στο Διαδίκτυο, δημιουργώντας ένα πανταχού παρόν περιβάλλον εργασίας.
Καμία καθυστέρηση επικοινωνίας με την Ολοκληρωμένη ένδειξη Παρουσίας (Presence)
Το iPECS UCS επιτρέπει στους χρήστες να βλέπουν τη διαθεσιμότητα συναδέλφων εντός και εκτός της επιχείρησης. Οι χρήστες μπορούν άμεσα να δουν ποιος είναι εκτός λειτουργίας, διαθέσιμος, μακριά, σε κατάσταση κλήσης ή Μην ενοχλείται. Επιπλέον, οι χρήστες μπορούν να δημιουργήσουν προσαρμοσμένη κατάσταση διαθεσιμότητας προσθέτοντας μια πρόταση σχετικά με την παρουσία τους, όπως «Θα επιστρέψω σε 30 λεπτά». Ενεργοποιώντας τον συγχρονισμό με το MS Outlook, οι επαφές και το MS Outlook συγχρονίζονται με τις πληροφορίες παρουσίασης του iPECS UCS. Στη λίστα επαφών στο MS Outlook ή το iPECS UCS, οι χρήστες μπορούν να ξεκινήσουν εύκολα τις επικοινωνίες με πολλαπλές επιλογές. Αυτά τα χαρακτηριστικά βοηθούν στη μείωση της καθυστέρησης επικοινωνίας.
Άμεση ανταλλαγή μηνυμάτων και ευελιξία μεταξύ των εργαλείων συνεργασίας
Η άμεση ανταλλαγή μηνυμάτων είναι ένα από τα πιο βασικά και σημαντικά εργαλεία συνεργασίας στο σημερινό άκρως ανταγωνιστικό επιχειρηματικό περιβάλλον. Το iPECS UCS επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργούν πολλαπλές αίθουσες συζήτησης σε προσωπική, ομαδική και μόνιμες βάσεις, ώστε να είναι σε θέση να προσεγγίζουν άμεσα τους συναδέλφους ή τους επιχειρηματικούς συνεργάτες τους. Η λειτουργία ιστορικού συζητήσεων επιτρέπει στους χρήστες να παρακολουθούν και να εντοπίζουν το ιστορικό προηγούμενων συνομιλιών και μηνυμάτων για λόγους ευκολίας. Για να παρέχει ακόμα μεγαλύτερη ευελιξία, η άμεση ανταλλαγή μηνυμάτων είναι ενσωματωμένη και με άλλες δυνατότητες επικοινωνίας, ώστε οι χρήστες να μπορούν απλά να εναλλάσσονται μεταξύ των συνομιλιών, των κλήσεων και των διασκέψεων. Επιπλέον, οι χρήστες μπορούν να ειδοποιήσουν για την κατάσταση διαθεσιμότητάς τους και να στείλουν άμεσα μηνύματα σε άτομα της επιχείρησης. Το iPECS UCS εγγυάται εξαιρετικά αποτελεσματική, ασφαλή, ευέλικτη και χωρίς σύνορα συνεργασία.
Βελτιώστε την απόδοση της ομάδας με συνδιάσκεψη ήχου και βίντεο
Το iPECS UCS παρέχει συνεργασία ήχου και βίντεο για συνδιάσκεψη για την βελτίωση της απόδοσης της ομάδας. Το σύστημα συσκέψεων ήχου ενσωματώνεται στο iPECS UCS desktop client για εύκολη χρήση. Με γραφικό περιβάλλον χρήστη, οι χρήστες μπορούν εύκολα να ξεκινήσουν την ηχητική διάσκεψη μέσω λειτουργίας drag and drop. Για περισσότερη συνεργασία υψηλού επιπέδου, το iPECS UCS προσφέρει δυνατότητα τηλεδιάσκεψης. Κατά τη διάρκεια της τηλεδιάσκεψης παρέχονται αποτελεσματικές λειτουργίες συνεργασίας όπως η κοινή χρήση (έγγραφα, παρουσιάσεις και επιφάνεια εργασίας), push web, whiteboard κ.τ.λ. (Η τηλεδιάσκεψη υποστηρίζει έως και 9 συμμετέχοντες ανά ομάδα)
Αποτελεσματική επένδυση για ευρύ επιχειρησιακό περιβάλλον
Το iPECS UCS παρέχει δύο τύπους εφαρμογής ανάλογα το μέγεθος και τις ανάγκες της επιχείρησης του πελάτη. Το iPECS UCS Standard ενσωματώνεται στις πλατφόρμες UC της iPECS. Ως ενσωματωμένες υπηρεσίες με τις πλατφόρμες iPECS UC, οι πελάτες μπορούν να εξοικονομήσουν το κόστος για επιπλέον διακομιστές ή εγκαταστάσεις H / W. Με την τυπική έκδοση, οι χρήστες μπορούν να χρησιμοποιούν τη δυνατότητα ανταλλαγής άμεσων μηνυμάτων (IM), ηχητικό, βίντεο, ηχητικό συνέδριο, οπτικό φωνητικό ταχυδρομείο (VVM) καθώς και φωνητικές κλήσεις σε όλες τις πλατφόρμες. Στην περίπτωση του iPECS UCS Premium, χρειάζεται ένας εξωτερικός διακομιστής UCS, ο οποίος παρέχει πρόσθετες και βελτιωμένες λειτουργίες συνεργασίας. Με προηγμένες λειτουργίες και εργαλεία συνεργασίας, η παραγωγικότητα του χρήστη θα αυξηθεί σημαντικά. Δεδομένου ότι εξετάσαμε τα διάφορα μεγέθη των επιχειρήσεων και την αποδοτική επένδυση του πελάτη, διαιρέσαμε το iPECS UCS ως πρότυπο και premium με τα κατάλληλα χαρακτηριστικά συνεργασίας. Οι πελάτες μπορούν να κάνουν την καλύτερη δυνατή επένδυση για την κάλυψη των συγκεκριμένων αναγκών τους.
Ασφαλής λύση UC με επιχειρηματικό σκοπό
Σε αντίθεση με τις εξωτερικές υπηρεσίες ανταλλαγής άμεσων μηνυμάτων και chat, το iPECS UCS παρέχει αυτές τις υπηρεσίες μέσα σε μια ασφαλή επιχειρηματική λύση. Ο κώδικας ASCII και το ελάχιστο μήκος των απαιτήσεων κωδικού πρόσβασης μπορούν να τροποποιηθούν και να εφαρμοστούν στις συνδέσεις των χρηστών. Για να αποφευχθεί η απάτη ταυτότητας / κωδικού πρόσβασης, ο διαχειριστής μπορεί να διαχειρίζεται αναγνωριστικά χρήστη σε πραγματικό χρόνο. Οι συνεδρίες μηνυμάτων είναι μόνο μεταξύ των εγγεγραμμένων χρηστών του iPECS και ο διακομιστής της εταιρείας διατηρεί αρχεία καταγραφής και λεπτομέρειες των επικοινωνιών. Τα μηνύματα είναι κρυπτογραφημένα και ασφαλισμένα χρησιμοποιώντας το AES (Advanced Encryption Solution) για προστασία από την παρακράτηση.
CRM Integration
Υποστηριξη σε 20+ CRM Υπηρεσίες
- Salesforce.com
- Microsoft Dynamics CRM
- Microsoft Outlook
- Microsoft Dynamics NAV
- Microsoft Access
- Sugar
- Sage CRM
- Sage 50 Accounts
- Vtiger
- WorkSite
- Zoho CRM
- SuperOffice CRM
- ODBC
- NetSuite
- Maximizer CRM Web Access
- Maximizer
- Lotus Notes
- GlodMine
- ConnectWise
- Act! 2010+
- Act! 2007-2009
• Αναφορά πληροφοριών πελατών από το CRM πριν την εκκίνηση της κλήσης
• Πρόσθετες μέθοδοι κλήσης