Report Plus

Ενημερωθείτε για το Προϊόν

Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input

Μεταφέρετε την εμπειρία των πελατών στο επόμενο επίπεδο

Το πρόσθετο του κέντρου επαφών που προσφέρει αναλυτικά στοιχεία, διαχείριση πόρων και παραγωγικότητα χρήστη. Με την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο και την έξυπνη αναφορά, λάβετε τις πληροφορίες που χρειάζεστε για να παρέχετε στους πελάτες σας την καλύτερη δυνατή υπηρεσία.

Βελτιώστε την απόδοση του χρήστη

Παρακολουθήστε την ατομική παραγωγικότητα σε πραγματικό χρόνο ή με προσαρμόσιμες αναφορές. Κατεβάστε ευανάγνωστα γραφήματα σε μορφή PDF ή Excel και μελετήστε λεπτομερώς τα στατιστικά στοιχεία κλήσεων κάθε χρήστη. Συνεχίστε να πιέζετε την ομάδα σας για να προσφέρει τα μέγιστα, να είναι η καλύτερη και να παρέχει την πιο αποτελεσματική δυνατή υπηρεσία.

Διαχειριστείτε το κόστος έξυπνα

Διαχειριστείτε τους πόρους καλύτερα κατανέμοντάς τους ανάλογα με τις ανάγκες. Λάβετε αναφορές για ξεχωριστά τμήματα και ελέγξτε της χρέωσης τηλεπικοινωνιών, για να αποφύγετε την υπερβολική πληρωμή. Επιλέξτε το εργαλείο ανάλυσης που σας επιτρέπει να ξοδεύετε έξυπνα και να ενισχύετε την αποδοτικότητα.

Αξιολογήστε μετρήσεις της επιχείρησης

Λάβετε πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο και προσαρμόστε τις αναφορές απόδοσης. Ξεχωριστές αναφορές ανά τμήμα για γρήγορη σύγκριση. Διαμορφώστε τις δικές σας αναφορές επιχειρηματικής ευφυΐας και εμφανίστε τις μετρήσεις ζωντανά μέσω του wallboard για να διασφαλίσετε ότι η εξυπηρέτηση των πελατών σας είναι πάντα σε καλό δρόμο.

Χαρακτηριστικά

  • Διαδικτυακή εφαρμογή (web based) πίνακα ελέγχου (wallboard)
  • Proprietary integration
  • Πρόσβαση από οπουδήποτε
  • Αυτόματος προγραμματισμός αναφορών
  • Διαχείριση πίνακα ελέγχου και ειδοποιήσεων
  • Αναφορές που δημιουργούνται ως αρχεία PDF ή Excel
  • Αναφορές σε πραγματικό χρόνο και wallboard
  • Αναφορές και στατιστικά στοιχεία μεμονωμένου χρήστη
  • Πάνω από 100 ισχυρές αναφορές
  • Παρακολούθηση απόδοσης συστήματος
  • Αναφορές επιπέδου εξυπηρέτησης των υπηρεσιών
  • Ισχυρή σύγκριση τιμολογίων παρόχου
  • Έλεγχος κλήσεων με βάση το TAPI
  • Ίδιο επίπεδο CRM ενοποίησης με το iPECS CCX