CCX

Ενημερωθείτε για το Προϊόν

Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input

Στην εποχή της άμεσης επικοινωνίας, οι πελάτες περιμένουν κάτι περισσότερο από την τηλεφωνία. Να είστε εκεί για αυτούς με μια πολυκαναλική λύση που χειρίζεται όλες τις μορφές επαφής με τους πελάτες. Ενσωματώστε το CRM σας και προσαρμόστε τα αναλυτικά στοιχεία για να προωθήσετε μια δυναμική, προσαρμόσιμη και πελατοκεντρική προσέγγιση.

Ενοποίηση επαφής

Φέρτε όλες τις μορφές επαφής πελατών σε ένα μοναδικό διαδικτυακό σύστημα που συμπληρώνει την τηλεφωνία με SMS, άμεσα μηνύματα και άλλα. Κάντε κλικ για κλήση από εφαρμογές Windows για γρήγορη κλήση και χρήση διαχείρισης παρουσίας σε πραγματικό χρόνο για να βεβαιωθείτε ότι οι εσωτερικές επικοινωνίες είναι πάντα αποτελεσματικές.

Ενσωματώστε το CRM σας

Μια ολοκληρωμένη λύση που ενσωματώνει την επαφή των πελατών με το CRM και τα αρχεία καταγραφής κλήσεων, ώστε να μπορείτε να βοηθήσετε γρήγορα και με αυτοπεποίθηση.

Παραγωγικότητα

Επιλέξτε τη λύση που βελτιώνει την αποτελεσματικότητα κάθε πλευράς της επαφής. Γρήγορη προβολή των αρχείων καταγραφής κλήσεων των πελατών. Διαχειριστείτε όλες τις επικοινωνίες πελατών σε όλα τα κανάλια από το ίδιο φιλικό προς το χρήστη περιβάλλον (GUI). Αυξήστε την ταχύτητά σας και παρακολουθήστε την παραγωγικότητα χωρίς συμβιβασμούς στην ποιότητα.

Εστίαση στον πελάτη

Με ένα κέντρο πολυκαναλικών επαφών, μπορείτε να είστε δίπλα στους πελάτες σας χρησιμοποιώντας τη μέθοδο επικοινωνίας που προτιμούν. Χρησιμοποιήστε κλήσεις, άμεσα μηνύματα, email, φαξ και ακόμη και μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να επιλύσετε ερωτήματα με τρόπο που να ταιριάζει τόσο στην επιχείρησή σας όσο και στους πελάτες σας.

Επιλέξτε ασφάλεια

Δεν χρειάζεται να επιλέξετε μεταξύ ευκολίας και συμμόρφωσης - έχετε και τα δύο, με ένα εργαλείο all-in-one που προστατεύει εσάς και τους πελάτες σας. Όλες οι πληροφορίες και οι επικοινωνίες κρυπτογραφούνται για να συμμορφώνονται με τους νόμους περί προστασίας δεδομένων σε πολλές δικαιοδοσίες, συμπεριλαμβανομένων των GDPR (ΕU) και HIPPA (USA).

Χρησιμοποιήστε αναλυτικά στοιχεία

Εμπλουτίστε την αξιολόγηση KPI, διαχειριστείτε τον όγκο κλήσεων και λάβετε πιο έξυπνες αποφάσεις με ένα ισχυρό πρόσθετο αναλυτικών στοιχείων. Η παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο συμβάλλει στην πραγματοποίηση μιας κουλτούρας ταχείας επίλυσης προβλημάτων. Αξιολογήστε και ενισχύστε την παραγωγικότητα του παράγοντα με προσαρμόσιμες αναφορές, ώστε να μπορείτε πάντα να βάζετε τον πελάτη πρώτο.

Καταγράψτε τις κλήσεις σας

Αξιολογήστε την εργασία σας και διατηρήστε τα ζωτικά αρχεία που χρειάζεστε με την ενσωματωμένη καταγραφή κλήσεων. Χειριστείτε τα παράπονα και επιλύστε τις διαφορές με διαφάνεια και ακρίβεια. Οι εγγραφές είναι εύκολα προσβάσιμες σε agents με εξουσιοδότηση, ώστε να μπορείτε να βρείτε γρήγορα αυτό που χρειάζεστε, όταν το χρειάζεστε.

Επιλύστε γρήγορα τα ερωτήματα

Προωθήστε την κουλτούρα του First Contact Resolution (FCR) με ένα εργαλείο που ενισχύει την ακρίβεια και την αποτελεσματικότητα σε κάθε στάδιο. Προσαρμόστε το IVR για να μεταφέρετε τους καλούντες στη σωστή γραμμή. Χρησιμοποιήστε μια πλήρη γκάμα λειτουργιών για γρήγορη διαχείριση της επαφής. Η μεγιστοποίηση του FCR είναι ο στόχος κάθε κέντρου επαφών. Αποκτήστε το με το iPECS.

Χαρακτηριστικά

Πολυκαναλικό Κέντρο Επαφών Εισερχομένων Εξερχομένων Κλήσεων

Web based χρήστες

Παρακολούθηση και αναφορά

Συνομιλία μέσω Web και ανταλλαγή άμεσων μηνυμάτων

Κοινωνική δικτύωση με Facebook και διακομιστή SMS

Εγγραφή φωνής

Διαδραστική φωνητική πύλη (IVR)

Εκτίμηση Agent & εκπαίδευση υποστήριξης