iPECS UCP

Ενημερωθείτε για το Προϊόν

Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input

Επανάσταση των επιχειρηματικών επικοινωνιών

Μια σύγχρονη πλατφόρμα Unified Communications (UC) που συνδυάζει εργαλεία επικοινωνίας και συνεργασίας σε μια ενιαία πλατφόρμα. Αυτό το οικονομικά αποδοτικό, αλλά μοναδικό, τηλεπικοινωνιακό σύστημα προσφέρει άμεσα μια πλήρη γκάμα δυνατοτήτων και πλεονεκτημάτων.

Ενίσχυση της επιχειρηματικής συνεργασίας

Βελτιώστε την αποδοτικότητα της επιχείρησής σας με ενσωματωμένες δυνατότητες «collaboration» μέσω φωνής, βίντεο, IM, sms, visual voice mail, presence κλπ.

Αναπτυχθείτε καθώς μεγαλώνει η επιχείρησή σας.

Εύκολη ανάπτυξη των χρηστών, των εφαρμογών ή των γραμμών σας καθώς αυξάνεται το μέγεθος της επιχείρησής σας. Απλώς προσθέστε ή ενεργοποιήστε πρόσθετες λειτουργίες όταν χρειάζονται με ένα ευέλικτο μοντέλο αδειοδότησης. Επωφεληθείτε από μια λύση επικοινωνίας που ταιριάζει στις τρέχουσες και τις μελλοντικές σας ανάγκες.

Εργαστείτε από οπουδήποτε

Εργαστείτε εν κινήσει εκτός γραφείου. Απολαύστε συμβατότητα με iOS, Android και σταθερούς ή φορητούς υπολογιστές, ώστε να μπορείτε να εργαστείτ όπως θέλετε. Καθώς η εργασία γίνεται όλο και πιο ευέλικτη εκμεταλλευτείτε όλα τα πλεονεκτήματα του να «βρίσκεστε» στο γραφείο όπου κι αν είστε

Χρησιμοποιήστε μια πλήρη γκάμα εφαρμογών

Αυξήστε την παραγωγικότητα της επιχείρησης επιλέγοντας από ένα πλήρες φάσμα εφαρμογών, είτε χρειάζεστε λειτουργίες πολυκαναλικού κέντρου επαφών, εφαρμογές UC ή αναλυτικά στοιχεία κλήσεων. Ενσωματώστε τις αγαπημένες σας εφαρμογές τρίτων ή ένα σύστημα CRM χρησιμοποιώντας open API για επιχειρήσεις εκπαίδευσης ή υγειονομικής περίθαλψης.

Συνδυάστε συσκευές

Επιλέξτε από μια ολοκληρωμένη γκάμα τερματικών και εφαρμογών για κάθε μέγεθος επιχείρησης. Είτε χρειάζεστε παραδοσιακά επιτραπέζια τηλέφωνα είτε μια ασύρματη λύση DECT για κάλυψη μεγάλων χώρων, η γκάμα προϊόντων iPECS μπορεί να ενσωματωθεί εύκολα.

Εύκολη εγκατάσταση και διαχείριση

Ένα απλό web-based περιβάλλον επιτρέπει μια απλή εγκατάσταση και εύκολη διαχείριση συστήματος. Οι χρήστες μπορούν επίσης να διαχειριστούν προσωπικές ρυθμίσεις όπως φωνητικά μηνύματα, ρυθμίσεις παρουσίας και εγγραφές κλήσεων. Το περιβάλλον χρήστη είναι αισθητικό και συμβατό με όλες τις συσκευές, καθιστώντας την ανάπτυξη και την εκπαίδευση εύκολη.

Χαρακτηριστικά

  • Virtualization supported (iPECS vUCP)
  • Auto-attendant
  • Φωνητικό ταχυδρομείο
  • Κινητικότητα
  • Emergency features Λειτουργίες έκτακτης ανάγκης
  • Συνεργασία φωνής, βίντεο, ομαδική συνομιλία, SMS και κοινή χρήση οθόνης
  • Αυτόματη διανομή κλήσεων
  • Συνδιάσκεψη φωνητική
  • Φωνητικό ταχυδρομείο σε email
  • Click-to-dial
  • Hot desking
  • Πολυκαναλικό κέντρο επικοινωνίας
  • Αναφορά κλήσεων
  • Καταγραφή κλήσεων
  • Εφαρμογές τρίτου κατασκευαστή και ενοποίηση CRM integration